Volgers

woensdag 14 maart 2018

Hope your birthday is on cloud nine.



Hallo Allemaal,

Vandaag heb ik een verjaardagskaartje op mijn blog dat ik heb gemaakt voor een vriendin.
Nu het kaartje is aangekomen kan ik het jullie laten zien.






Ik heb een Magnolia stempel gebruikt en deze ingekleurd met copic markers.
voor de achtergrond heb ik masking papier gebruikt en hier een wolkenrand uitgestanst.
met Distress Oxide Broken China en Faded jeans heb ik wolken gemaakt.
Ik heb hierop de tekst gestempeld met Archival tuxedo inkt en deze bewerkt met clear embossing poeder. Het plaatje heb ik uitgeknipt en deze met foamtape op het kaartje geplakt. Het kaartje is gemat op zwart papier en daarna op een witte basiskaart geplakt. Als laatste heb ik met Nuvo Blue Lagoon glitter drops wat druppels gemaakt. De oogjes en de ballon zijn bewerkt met Glossy accents

Ik hoop dat ik jullie heb geinspireerd.
Creatieve groetjes,

Veer

Gebruikte matrialen:

                









StampinÚp Lift me up stamp set





4 opmerkingen: