Volgers

maandag 15 februari 2016

Sketch online kaart

Hallo Allemaal,
Vandaag wil ik graag dit kaartje met jullie delen dat ik heb gemaakt naar aanleiding van de sketch online van Noor! Design vorige week donderdag. En dit is hem dan geworden:

Het plaatje is van Aurora Wings en ingekleurd met spectrum noir markers.
Alle gebruikte mallen en stempels zijn van Noor! Design. Ik heb hiervoor wit parlemoer papier genomen.De grote mal en de randmal heb ik allemaal beinkt met paarse inkt. Dit heb ik gedaan door het papier in de mal te laten en dan beinkten. Darna natuurlijk wel goed je mal schoonmaken.De vlindertjes zijn gestanst uit lila glitterpapier en nadat ik ze heb vastgeplakt heb ik plaksteentjes erop geplakt zodat ze glitter lijfjes hebben.
Het achtergrondpapier is van Action.

Ik wens jullie allemaal een creatieve dag!

Creatieve groetjes,
Veer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten